Кметът Николай Мелемов обяви бедствено положение в цялата Смолянска община

Публикувана на 02.12.2017 | 23:52
2157 прочитания

Вследствие на проливните дъждове на територията на общината и пълноводието на реките Черна и Бяла и прелелите дерета, кметът Николай Мелемов обяви бедствено положение на територията на цялата община Смолян, съобщиха от пресцентъра на общината.

За овладяване на бедствието, Щабът за изпълнение на общинския план за защита при бедствия, назначен със заповед на кмета, преминава на непрекъснат режим на работа. Информацията за хода на
спасителните и неотложни аварийно-възстановителни работи ще му  се докладват през половин час. Инж.Мариана Цекова – зам.кмет на общинска администрация да създаде необходимите условия за ефективна работа на екипите на единната спасителна система и снабдяването на населението с продукти от първа необходимост, се казва още в  заповедта

Всички фирми разполагащи с подходящата техника да се включат в отпушването на деретата и

спасителните и неотложни аварийно-възстановителни работи ще му  се докладват през половин час. Инж.Мариана Цекова – зам.кмет на общинска администрация да създаде необходимите условия за ефективна работа на екипите на единната спасителна система и снабдяването на населението с продукти от първа необходимост, се казва още в  заповедта

Всички фирми разполагащи с подходящата техника да се включат в отпушването на деретата и

участъци от реката от паднали дървета и дървен материал затрудняващ оттока на реките.

Кметове и кметски наместници да следят за нивото на реките през техните територии и при необходимост да организират настаняването на бедстващото население в училищата и читалищата.

Забранява се движението и пребиваването на МПС на определени критични участъци. При отказ от доброволно напускане на опасни за живота на гражданите сгради, да се извърши принудително извеждане на същите.

Начало на въвеждането на бедственото положение 19.00 ч. на 02.12.2017 г.

Срокът на действие на бедственото положение е до овладяване на бедственото положение, съобщиха от общината.