Българският туризъм - липса на реклама

Публикувана на 01.07.2013 | 12:20
827 прочитания

„Основната причина за липсата на развитието на туризма в България е липсата на реклама“, каза Калин Драганов, член на управителния съвет на Асоциацията на българските туроператори, в ефира на Bulgaria On Air. 

"Надеждата е, че бюджетът за рекламиране на отрасъла, който е 24 млн. лева, ще бъде използван максимално ефективно", смята той.

За първи път от 23 г. има такова количество средства, с които предишното правителство се надяваше, че в страната ще има 3% ръст на посещаемостта през 2013 г.

 „Природата ни е дарила ресурси, с които да развиваме всякакъв туризъм - планински, културен, морски, балнеотуризъм и имаме потенциал да го направим“, посочи още той.

По неговите думи, Румъния има 20 пъти повече посещения само за културен туризъм. „При нас има много по-интересни неща, които могат да се видят, но няма желаещи“, смята експертът.

Политическата криза в страната също ще окаже влияние върху туризма, прогнозират хора от бранша.