Каква информация трябва да се съдържа в началната страница на нашия сайт

Публикувана на 11.01.2023 | 23:04
134 прочитания


Изработката на уебсайт е деликатна задача, чието обаче професионално изпълнение може да ни донесе много дивиденти – привличане на потенциални клиенти, изкачването ни в търсачката по органични търсения и добра представителност.

Началната страница е мястото на където най-често потребителите ще попадат и именно нейното правилно формулиране и запълване, са условия, които трябва да бъдат качествено изпълнени.

Какво представлява и защо е толкова важна

Най-общо казано, началната страница е визитната картичка за нашия бизнес. Заглавната страница създава първоначалното впечатление сред аудиторията. Нейното правилно оформяне може да задържи интереса на отделния потребител и да го превърне в клиент.

Допускането на основни грешки, пренасищането с информация или посочването на банална и грешна такава, може да накара посетителя на уебсайта ни да го напусне директно, без да разгледа какво всъщност предлагаме.

Началната страница трябва да таргетира определена група от хора, като по този начин превръща студената аудитория в топла.

Каква информация трябва да се съдържа в нея

Екипът от професионалисти на Вектори Дизайн дава съвети, които да спазваме, когато оформяме заглавната страница на уебсайта ни:

  • Важно на първо място е всяка посочена информация да бъде достоверна, да не бъде подвеждаща и да бъде написана на разбираем език;

  • Не трябва да даваме противоречива и неясна информация, защото това може да откаже нашите потребители от евентуална покупка;

  • Тя трябва да бъде подредена по начин, по който ориентацията ще се извършва бързо и лесно. Най-добре е да има налична карта, която да осигурява директно преминаване към дадена категория;

  • Началната страница трябва да бъде оптимизирана за използване като мобилна версия, защото все повече хора оперират в интернет пространството чрез мобилните си телефони;

  • Информацията, която се посочва, задължително трябва да отговаря на два въпроса – “ Кои сме ние?” и “Какво предлагаме?”;

  • Трябва да съдържа информация, която да определя ясната цел на уебсайта;

  • Важно условие е да съдържа призив към аудиторията, като по този начин ги прави заинтересовани;

  • Данните, които представяме трябва да са предложени по интересен начин – чрез използване на интересен и елегантен дизайн;

  • Ако притежаваме мото, е важно да го поставим, за да можем да покажем индивидуалността си;

Логото на сайта също трябва да бъде поставено в началната страница, като позиционирането му трябва да бъде в самото й начало. При добре направен лого дизайн ще поставим своята заявка и ще проявим креативността си по подобаващ начин.