Със 112 000 лв за реклама на туризма в община Смолян

Публикувана на 07.03.2013 | 15:26
935 прочитания

Туризмът е един от основните отрасли за нашия регион. Предвид това, за тази година в Програмата за развитие на туризма в община Смолян са предвидени финансови средства в размер на 112 000 лв. Това съобщава ресорният зам.-кмет на Смолян Марин Захариев. Програмата беше одобрена от Общинския съвет на Смолян, като тя не се различава съществено от миналогодишната. За сравнение финансовият ресурс за туризма миналата година беше 108 000 лв. В програмата са включени стандартни дейности, с които да се поддържат Туристическите информационни центрове (ТИЦ), рекламните материали и он-лайн рекламирането на Смолян. Основно перо е издръжката на седемте ТИЦ-а: един в град Смолян и шест в по-големите села в общината. По социална програма общината е наела планински водачи, които работят към ТИЦ-те. Захариев посочва, че в общината получават доста добри отзиви от туристите, че дори и в селата има от къде да получат информация. «Смятам обаче, че община Смолян трябва да обогатява палитрата от туристически услуги, които предлагаме в общината. Трябва да работим и върху разнообразяването на туристическите маршрути в региона, като това включва не само територията на община Смолян, но и на останалите общини в областта», посочва ресорният зам.-кмет Марин Захариев.

© Фокус